A rádió még mindig az egyik legmeghatározóbb médium

A Kantar–Hoffmann-M-Meter konzorcium publikálta a 2019. III. negyedévi országos, budapesti és a megyei jogú városok rádióinak hallgatottsági adatait. A most közölt számokból kiderült, hogy a fővároson túl a nagyobb vidéki városokban is nagyon erős a rádiók hallgatói bázisa.

Az országos rádiók esetében egész évben nem változott a sorrend, a 18-59-es korosztályban továbbra is Retro az első, második a Rádió1, őket követi a sorban a Petőfi és Kossuth rádió.

Budapesten a 18-59 évesek között változatlanul a Rádió 1 a piacvezető, második a Retro, utánuk következik a Petőfi és Kossuth Rádió. A Sláger Fm – ahogy egész évben - továbbra sem publikál hallgatottsági adatot.

A nagyvárosokban a rádiózás népszerűsége töretlen, erős hallgatói bázissal rendelkeznek az egyes adók. Békéscsabán a 15 év feletti lakosság 82,58% - a naponta belehallgat valamelyik rádió adásába, míg Sopronban 78,24%, Kecskeméten pedig 74,68% a napi rádióhallgatók aránya.

Forrás: Kantar-Hoffmann rádiós közönségmérés 2019. szeptember

 

Partnereink

 

Kapcsolat

Írjon nekünk:
hirdetes@mediatime.hu

1016 Budapest, Hegyalja út 7-13.

+36204500550