Hallgatottsági adatok - 2019. január

Tovább növelte előnyét a piacvezető Retro Rádió

A fiatal felnőttek kedvenc adója a Rádió 1

Országszerte és a fővárosban is tarolnak a MediaTime által értékesített rádióadók. A Rádió 1 a fiatal felnőttek körében országszerte verhetetlen, a fővárosban pedig többen hallgatják, mint az összes többi rádiót együttvéve*. A piacvezető Retro Rádió népszerűsége egyre emelkedik, ezzel együtt növekszik az adó előnye a Petőfi és Kossuth Rádióhoz képest. 

A Kantar-Hoffmann legfrissebb, 2019. januári adataiból kiderült, országosan egyre nő a különbség a Retro Rádió és a Petőfi Rádió között, az ország legújabb kereskedelmi adóját hónapról hónapra többen követik a hallgatottsági adatok szerint. A Retro Rádió jelenleg a felnőtt (15 év feletti) lakosság 17%-át éri el, szemben a Petőfi 15,5 %-ával.

*Forrás: Kantar-Hoffmann rádiós közönségmérés 2019 január, a mérésben részt vevő, jelenleg működő rádiók közül, a 15-39 évesek között.

 

A Retro Rádió a 30-59 évesek körében is jelentős előnyre tett szert, a korosztály 21,4%-át éri el. Ebben a korosztályban egyébként a Rádió 1 is jól teljesít, a hálózatos adó két országos elérésű rádió után harmadikként szerepel a listán, megelőzve a – szintén az egész országban fogható – közszolgálati Kossuth Rádiót is.

Országosan a fiatal felnőttekre fókuszáló Rádió 1 uralja a célcsoportot, a 15-39-es korosztályban az élen áll, a második helyen pedig a Retro Rádió található.

A fővárosban is vezetnek a MediaTime által értékesített adók. A 15 év feletti korosztályban a Rádió 1 a piacvezető, második helyen Budapesten is a Retro Rádió a befutó, és csak harmadik a Kossuth Rádió. A Sláger FM zárt adatközlést kért a hallgatottsági felmérést végző cégtől, ezért a hallgatói számuk alakulásáról jelenleg nincs publikált adat.

Budapesten is a fiatal felnőttek kedvence a Rádió 1. A Balázséknak és az igazi mai slágereknek otthont adó rádiót a 15-39 évesek körében többen hallgatják, mint az összes, mérésben részt vevő és jelenleg is sugárzó adót együttvéve.

A Music FM megszűnése és a Sláger FM átköltözése másik frekvenciára várhatóan átrendezi majd a rádiók hallgatottságát Budapesten. A hallgatók nagy valószínűséggel a hasonló formátumú rádiókra - a Music FM követői a Rádió 1-re, a Sláger FM-é pedig a Retro Rádióra – kapcsolhatnak. 

Partnereink

 

Kapcsolat

Írjon nekünk:
hirdetes@mediatime.hu

1016 Budapest, Hegyalja út 7-13.

+36204500550